La campaña de verano de la Axencia de Doazón de Órganos e Sangue (Ados) llegará a finales de la próxima semana a Carballo. Para presentar la campaña de donación de sangre acudió ayer a la Casa do Concello la directora de la Ados, Marisa López, quien estuvo acompañada por el alcalde, Evencio Ferrero y por el jefe de Protección Civil de Carballo, Javier Souto, que colaborarán en la campaña.

“Esta campaña especial”, explicó Souto, “céntrase, pola nosa parte, en colaborar a título informativo desde os postos sanitarios que temos nas praias, ademais de repartir folletos e mesmo con cuñas publicitarias na megafonía das nosas praias: Razo, Baldaio, Saíñas e Pedra do Sal, onde temos cinco postos sanitarios”. “Nestes postos só facemos atención de primeiros auxilios, pero esta doazón é para que os centros hospitalarios a onde remitimos nós os accidentados poidan ter un banco de sangue que lle poida facilitar a súa labor”, señaló.

Protección Civil colabora informando a los bañistas que acuden a las playas municipales sobre la campaña de donación de sangre

Además de la información que se hará llegar a los bañistas de las playas carballesas, Protección Civil distribuirá folletos informativos a pie de la unidad móvil que estará en el centro.

Tres jornadas

Las personas mayores de 18 anos que deseen participar pueden acudir a la unidad móvil que estará situada en la Praza do Concello los próximos días jueves y el viernes de 10 a 14 horas, y de 16 a 21, y el sábado de 10.00 a 15 horas. Marisa López agradeció el esfuerzo del Concello y de Protección Civil para la promoción de la campaña, así como el apoyo de Conservas Calvo y del IES Monte Neme.

“Das case 3.000 doazóns que obtivemos o ano pasado na comarca de Bergantiños, case 1.500 son do Concello de Carballo, onde se rexistraron, ademais, 82 novos doadores, que é unha boa cifra que reflicte a boa saúde da doazón no concello de Carballo”, destacó. El alcalde recalcó que la “solidaridade hai que interpretala no día a día”.