Otro de los eventos que caen del calendario de este año a causa de la situación excepcional provocada por el coronavirus es la carrera popular de 10 kilómetros de Carballo que se celebra todos los años en las fiestas de San Xoán. El Concello de Carballo anunció hoy la suspensión de la décima edición de la carrera, prevista para el 21 de julio, hasta el 2021. “O décimo aniversario da multitudinaria carreira popular de Carballo terá que esperar un ano máis, xa que, aínda no mellor dos escenarios posibles, a crise sanitaria provocada polo coronavirus impediría manter o mesmo formato das nove edicións anteriores e, dende logo, faría imposible a participación das máis de mil persoas que cada ano se citan para correr polo noso circuíto urbano. Por todo elo, a Concellaría de Deporte opta pola suspensión para este ano, pero adquire o compromiso de converter a edición do 2021 nunha auténtica festa do atletismo”, apuntan desde el Concello.

El día previsto para la celebración de la carrera de 10K será también, si la evolución de la pandemia es favorable, el último día del Plan de transición hacia una nueva normalidad, pero a día de hoy es muy difícil predecir no solo en qué situación sanitaria y social estaremos sino también que tipo de medidas preventivas será preciso adoptar a partir de 22 de junio. En este sentido, explican fuentes municipales que “preservar a saúde dos participantes é a máxima prioridade do Concello de Carballo, polo que optamos por evitar posibles riscos e emprazamos á cada vez máis grande familia de deportistas da 10K para dentro dun ano co obxectivo de converter, entre todos e todas, a 10ª edición da carreira popular de Carballo nunha cita memorable”.

Del programa estival de Carballo ya cayeron las fiestas de San Xoán, el Día da Muñeira y el Torneo Internacional F-7 Alevín Luis Calvo.